Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Tuesday 14 June 2011

Hari Bz Sedunia....tapi Besemangat

Assalamualaikum w.b.t....
salam 1 malaysia...kikikiki dah mcm perucapan awam plak..sori la geng lame xcter dalam nie..aku memang minggu nie amat bz sekli tambah tadi baru 1 settle pembentangan pertama ade lagi 3 yang perlu d'bentangkan dekat budak2..aduhai cmne ak nak jd pengajar nie aku masih lagi neves depan budak2..bab yang aku ambik 2 ntah nape aku lupe sume 2..sedangkan lame dah aku tinggal dunia Landskap..k'orang banyakan 2006 skrg dh 2011..perrrrhhh memang susah untuk aku memahami p'soalan yang d'orang tanye 2..


Tepat Jam 8pg..
sebelum aku nak masuk dewan ke...kelas ke...p kuar ke..or p mana2 ke..aku akan meseg "sayang" aku..sekurang2nye die taw aku kuar dengan sape..tapi arinie die telah membuat aku semangat untuk membuat pembentangan kerja arinie..." 4 myCinta buat yg terbaik ayg,tark nafas pjg2 i'allah buah ati sayang boleh wat cayok2" time nie dah mula t'haru suda..mesej last sebelum masuk kelas tadi " I LOVE U SO MUCH MAMA & kiss 4 me..hehehe..dengan ini aku amat2 cinta yang t'amat sekali...

0 comments: