Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Wednesday 25 May 2011

Very Tired...(-_-)

Ok samekom w.b.t sume myFren Blog...sorila lame xstory mori dalam i punye blog..biasela bz dengan propsal lagi untuk events 2 pas2 bz dengan aktiviti KoKo esok..2 yang nak tulis blog pun xsempat kadang2 aku tidow lewat malam sampai "overnite" jugak la dengan kawan2 aku nie..overnite pun k'orang kadang2 wak keje kadang2 saje nak m'rapatkan diri nie dengan kawan2 al maklum je la dah  nak kuar dh..pejam kelik pejam kelik ade ag 5minggu..tapi xsampai pun 5minggu tolak2 dalm 2minggu lagi la..uhuhuhuh..ish banyak dok bebel dalam nie..hahah..dh lari topik dh nie..hahaha..okla kte p cter mle2 dlu..esok adalah aktiviti modul 10 yang k'orang kne settle kan sendiri 2..aku sebagai AJK Aktiviti nie..esok lagi la sebab pemainan 5acara aku handle...so sepanjang seminggu nie aku terasa jugak la kepenatan ak nie..penguluwati pun kadang2 bz bebenor la nak kate p mai p mai nek UMV lagi ambik leptop lagi..uhuhuhhu macam2 beb..xpela aku buat keje dengan ikhlas aku..

0 comments: