Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Tuesday 17 May 2011

TinggaL 11 hari lagi...

Hai sume..k'orang taw ka 11 ari ag 2??meh ak nk cter dekat k'orang..11 hari 2 maksudnye..xlame ag aku kapel dah 2 tahun bersama dengan Muhammad Shakir..nie la jodoh k'orang sepanjang 2 tahun kapel xpernah nak gadoh..k'orang tetap caring..kerinduan..saling sayang menyanyang..merajuk 2 biase la kan bila ade perkara2 yang kita xsuke or pape..tapi Daddy tetap sabor dengan Mama..hehehe..bila imbah kembali aku rasa nak gelak pun ade sebab ingat time lamaran 2.." Saya Muhammad Shakir minat sangat2 dekat Tengku Aina & ingin kapel dengan Die " hahahah..rasa lawak jugak la time 2..tak sangka sampai sekarang aku bersama dengan die..walaupun sebelum2 nie ramai yang usha2 die untuk jadi Boyfren d'orang 2..tapi die tolak..tapi bila dengan aku hati die terbuka untuk menerima aku sebagai Teman Hidup Die..sampai sekarang aku ingat lamaran 2..walaupun Daddy nampak garang tapi dengan mama die very caring..yang buat mama suka dekat daddy ialah lawak & jenaka die..dengan itu aku jatuh hati dekat daddy..die amat istimewa dekat aku..Terima Kasih sebab menberi mama ruang dalam hati daddy untuk merasa indah p'cintaan 2..




....4 MyDaddy , Mama very Love Daddy & Hepy Anniversery 4 u....



0 comments: