Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Sunday 24 April 2011

Kawan Tapi .....

Hellooo all myfren...4 the story today..emmm...kisah s'orang kawan yang banyak kerenah??k'orang faham ke kerenah 2 pe??lau bahasa Qelate nie die panggil "perangai orang" so aku bukan nak tujukan dekat sape2 tapi bagi ak la nape perlu kita ikut orang sedangkan kita xmampu untuk sume 2..Lau ikutkan perangai memang banyak la macam2 hal taw x..tapi yang aku pening nie nape la s'orang kawan aku nm die ( SuTun ) bukan nama sebenar la..sutun nie die suka sangat dekat 1 mamat nie tapi aku xtaw la mamat kerek nie nak ke x dekat die 2..ataupun just buat "Scandal" time nie..bagi aku la scandal nie lebih kurang perempuan simpanan tapi bagi laki die just nak main2 je tapi xpasti betul ke x..xkan la mamat kerek macam die 2 nak dekat perempuan macam 2..hampeh betul la..lau betul la aku tabik 10x la dekat die 2..hahahah..Aku bukan nak mai sini untuk gaduh ke pe ke..aku mai dekat wawasan untuk study yang terbeeekkk untu myparents aku 2..lau setakat mai nak cari scandel bek la xpayah study la wak abis duit mak bapak aje..hahaha..K la kawan nak coleteh banyak2 pun xder guna jugak lau diri sendiri xbetul..hahaha..nati ade masa aku tulis plak cter part 2 k..k nite n wasalam..


0 comments: