Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Sunday 20 March 2011

Event Untuk x'Stdents IKBN Perlis..

Samekom sume & camat pagi > pagi ke< ak bangun dah matahati tegak..tapi xla sampai kul 2 @ kul 3petang...masuk nie dah 3x dah aku xdapat nak tdow malam..aku pun xtaw pk pe..kadang2 ade jugak pk hal2 event nie untuk bekas2 ikbn mcm ak nie..tapi masalah sekarang kalau nk event @ reunion nie macam2 kne handle..dewan..makan2..gift ag...tempat lagi..lau sume 2 aku kne buat xjadi keje..sekurang2 kne cri orang yang dapat bagi sposor sume event nie..lebih kurang rm 10,000 jugak la utk wak event nie..lau lebih xpe takut ye kurang yang susah 2..

Buat benda nie risiko banyak..lau wak setakat intake dulu xpela la..nie untuk bekas2 ikbn wooo..kene pk masalah bajet jugak la..pening aku dok pk masalah macam nie..hope impian ak nie dapat buat cme kne taye p'dapat kawan2 cmne...so aku dah tye cik arof tadi..die kate lau buat atas nama ikbn okla..tp masalah sekarang cik yasir 2 ketua alumni & puan fizah plak pen.ketua alumni..yang aku ingat dulu la..

Tapi sekarang event nie macam xder sambutan je..aku buat macam nie supaya stdent2 ikbn tidak d'abaikan dari generasi yang akan datang...cik2 ikbn pun macam buntu nak buat 1 perkara..macam takut je dekat pengarah ketep 2..setakat pengarah macam 2 macam mana ikbn nak maju ke  hadapan...takder ke kawan2 yang dapat memeberi sokongan untuk melaksanakan benda2 macam nie..nak harapkan ketua & pen sume hampeh..nie pun aku buat untuk kebaikan x'stdent ikbn jugak..lau ade orang yang memahami sume nie kan bagus..


0 comments: