Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Sunday 13 February 2011

Mydad Dekat Hospital...

Petang semalam aku pergi hospital untuk tengok keadaan mydad cmne..tiba aje dekat hospital sanak saudara mydad mari untuk melawat mydad..( terutama adik beradik mydad sume balik situ aku hepy sangat bila dapat tengok mak sdara aku balik semata-mata nak tengok adik k'sayangan yang sakit )....Thanks 4 myAuntie coz sudi ambik berat 2 mydad..sanggup balik dari jauh untuk menjaga mydad..Betullah orang tua2 kata.."air d'cincang takkan putus" walaupun gaduh mana pun kita nie adik beradik amat penting..






Tepat Jam 8pm 13/02/2011
Aku & adik ku sampai umah..Yang buat aku terkejut sekali mybro masak mee goreng mamak & mee sup..tapi mysis in low xder sebab dad die masuk hospital jugak..aku just tolong yang mana patut je..Thanks mybro mee mamak paling bez..hehehe..sesudah solat magrib , solat hajat & isyak beserta zikir sekali membuatkan aku rasa kembali cerah & ceria..Xnak sedih sebab aku tahu tuhan selalu ada dengan aku..


0 comments: