Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Tuesday 1 February 2011

Hadiah Sempena MyBesday...!!!

Xsilap aku dalam pukul 11 tadi izma tefon aku dan bagitahu yang die dapat Ciast..So aku cakap la congre dekat izma pas2 dalam tengahari  aku selalu jugak la ambik surat dekat peti surat 2 pas2 aku tengok surat 2 ade nama aku..dalam fikiran aku dok fikir la surat pe 2..bila buka perrrrhhhhhh aku dapat inteview Ciast...Beznye...~!!! orang first aku bagitahu of coz la Mylove Tersayang...Sebelum 2 aku dah bagitahu yang izma dapat..beberapa jam 2 aku mesej dekat sayang yang aku dapat inteview 2..Thanks sayang sebab banyak bagi sokongan dekat ayang..Hepy Sangat2 dah nie & minggu nie adalah  minggu stdy aku untuk inteview nanti..25 Feb 2011 aku bakal naik ke Shah Alam..Mudah2an aku dapat menjawab sume soklan yang die tanya nanti...For kawan2 yang dok dekat Shah Alam aku mau jumpa kamooo sume..hehehehe..


Neves 25 Feb 2011 Shah Alam 

0 comments: