Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Tuesday 11 January 2011

CGPA punye pasal...!!!

kisah kali nie mengisahkan keputusan peperiksaan aku time dok stdy la..Kira pagi 2 aku mesej dekat lect aku yang aku nak pointer pagi 2 lectr aku telefon & mintak no.emal aku..Tepat Jam 9.30 pagi time keje time..aku buke email aku..bila dah lectr email of coz la never n serabut sebab dok fikir pointer dapat berapa..Bila tengok je pointer nak menangis 2 ntah la rasa ye ade la jugak..lepas 2 aku terus mesej myLove & bagitahu markah pointer...nak kate teruk 2 xla jugak tapi OK la dari xder pointer..So time xder keje aku forword markah 2 dekat semua orang supaya mereka tahu pointer d'orang..MyLove macam sedih jugak la tapi xpela benda xleh nak undur dah redha je la..After that , MyLove col me..so discuss hal pointer la nak sedih pun xder guna dah..so dalam 2jam jugak la aku cakap dengan MyLove die pun faham & xsalahkan aku dalam hal nie..Die pujuk aku die kate "xmo la sedih2 nati xcomel ayang" lepas tu aku nak gelak pun ade terus nak sedih xjadi..Sayang buat aku senyum & gelak sebab die pandai ambik hati aku..so aku lupekan pasal pointer 2..Thanks Baby coz heppy kan ayang..!!!


Fikirkan masa depan..heheheh...

0 comments: