Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Friday 31 December 2010

29 Mei 2010 ( Genap 1 Year Couple )

Genap la 1 thn ak n shakir kapel walaupun banyak rintangan ak lalu bersama2 dengan shakir aku redha je sebab aku tahu shakir jenis memahami aku dan xnak ak pk mslh peribadi die.Shakir walaupun kuat merajuk tp bile dipujuk akan lembut jgk.Aku terima shakir dengan hati terbuka..Walaupun sekarang nak mesej selalu dengan aku jarang2 tp aku faham die sebab die xkerja lagi pas2 bajet xder jadi aku xbagi tekanan dekat die..Aku mesej manja2 dengan die dan aku cerita masalah aku dekat die tiap2 malam tapi aku tahu die tetap bce n faham aku punye masalah. Tapi aku sedih bila die xmesej kwn2..Izma plak dok cter lau laki wak mcm 2 dekat die dah lama break up..Tp jenis aku xpk hal2 2 sebab aku percaye dekat die..Shakir telah muncul dalam hati aku dan aku akan jaga die dengan ape daya aku..cinta aku dengan die amat kuat..selagi umur aku panjang n jodoh kami berpanjang semoga kedua ibubapa ku dapat menerima shakir sebagai menantu dalam keluarga kami nie..Ya Allah aku memohon pada mu supaya dipanjangkan jodoh antara kami nie.

Cintaku Untuk Mu...!!!!
Dinner 2 MyLove...
Engkau & Aku...
Kuatnya Edit Pic..hehehe..
Edit Dekat Facebook....
Hitam & Puteh...
..Muhammad Shakir & Tengku Nur Aina Mardiah..

0 comments: