Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Monday 30 May 2011

Kejadian Yang Dasat sekali...

Ok samekom all myfrennnn...perrrhhhh penat sikit sebab baru balik dari kedah & perlis..ak bukan nak cter pasal ronda2 aku arinie..sebab bukan part ronda2..ak nak cter kejadian D'Terowong dekat Perak..kejadian 2 dalam pukul 1 tengahari yang mengakibatkan kereta dengan Bas SANI Expresss...setelah sampai d'hentian R&R dekat sungai perak empunya kereta yang memotong bas tadi menunggu bas 2 sampai , setelah tiba d'sini kejadian yang tidak d'ingini berlaku..1 Bentuk kayu besball tapi besi..kayu golf yang ibu die hampir besaq dengan tangan aku nie..sekali cermin belah pemandu d'pecahkan dekat tempat kejadian..aku yang dok atas tiba2 jadi takut sebab xpernah kejadian macam nie berlaku dekat aku..nasib bek la pemandu yang gengter 2 xcedera pape..lau cedera nampak ye samseng jalanan 2 kene masuk lokap r..tapi Allah masih panjangkan usia aku selamat sampai & selamat pulang ke destinasi aku...alhamdulillah part ronda2 aku akan sambung d'hari lain k...wasalam...


 Kaca Bertaburan selepas kejadian..
Tingkat yang d'pecahkan..

0 comments: