Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Tuesday 22 March 2011

BudaX SiaL @ Bengong

Samekom MyFrenn...K'orang pernah dengar perkataan "PELAQ" bagi budak2 utara myb faham la maksud nie sume yang m'buatkan aku nek marah semalam..aku cakap dekat baby ade la budak landskap nie die xske group ikbn..siap cakap ikbn macam "pelaq" pe ke benda perkataan macam 2..pas2 perkataan yang selalu kuar "B...T" nie la pertama kali aku nek marah dekat budak macam die 2 abis aku kuar binatang dalam zoo 2 pas2 kuar "sial"bdk jahanam..baby agak terkejut jugak la aku bagitahu macam 2..& aku mintak maaf dekat baby sebab time marah aku selalu macam 2..kuar yang mana patut la..myb baby faham keadaan aku macam mana semalam..korang bayangkan aku dah la admin dalam 2 group nak harapkan budax2 len rasa ye xbuat kut macamana aku buat sume 2..


Bagi aku la wak group 2 xsalah tapi sebab bagi aku ag m'eratkan kawan2 yang kte xkenal lagi 2 nama ag group ex stdent ikbn xkan aku nak ambik intake ak je..kawan2 baby 2 e'ikbn jugak pe salah ye kte b'kenalan same2kan..aku lau nak ikut semalam mau je remove budak2 yang aku xkenal dalam fb 2..lau dekat luar mau je cari pasal dengan budak sial semalam..pape pun group 2 aku dah block die dari group ikbn..pe yang menyesal aku pun xtaw..myb menyesal sebab masuk ikbn kut..lau dok ikbn awat xminat "U" LEBIH BEKK...nampak sangat bodoh ilmu budak sial 2..hahaha..astaga dah banyak aku dok merapu dalam nie sebab budak 2 r..m'ucap tengku aina..ya allah2..

.........Budak Sial............ 

0 comments: