Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Saturday 26 February 2011

Lepak2 d'Shah Alam (KFC SEKSYEN 2)

Alhamdulillah selamat sampai dekat s.alam tepat jam kul.6.15 petang..Still dekat De Palma Hotel perrhhh 
syokla tepat jam kul8.15 malam aku & abg aku kuar p dekat seksyen 2 lepak2 dengan kawan2 ak dulu..
Thanks k'dyh sebab belaje malam 2..heheheh..Kepada fadz thanks jugak sebab bawak kek Besday utk aku,k'dyah & Faizal..Malam 2 aku hepi sebab tambah2 farid ade lagi la mengemitkan ag suasana dekat KFC 2..
korang bayangkan orang ramai dekat KFC 2 tadi wak macam tak der orang aje..Bising betul dengan gelak2 k'orang nie..


Aku & Kdayah Chubby...
 Farid & Yati...
 Nurul > K'dayah > Anak Saudara K'dyh > Wani Baling
 Pic Sume..
 Wani Stailo > K'shu > Yati > Farid Dengan Mak die..
 Waaaaa k'shu makin  cute..
Gengter Shah Alam..

0 comments: