Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Saturday 1 January 2011

Besday MyBoY 17 Jun 2010

Time 2 aku fikir2 xnak jgk p IKBN tp ble budak2 nie ajak aku p sne..rs nak p jgk..p sambut Besday Sayang dekat sane..Bila aku bagitahu yang ak,uyu,azie,akma,k'yanti,daya nak p sne..die hepy sangat2 time 2 ag..dari KB smpai dkt baling xsilap aku dok mesej dengan die..Jam kul 4@ 5 petang aku sampai dekat Kangar..Bila sampai dekat Kangar terus aku jumpa kawan2 ak dekat stesen Bas Kangar..Sampai aje dekat kangar terus aku col pakcik van 2..aku nek van...yahooo...!!!! 8orang naik van 2 ak dok dkt depan..sampai aje dekat IKBN terus kitaorang lepak2 sekali dekat padang bola jaring sambil menunggu Cik Mat balik sebab anak kunci bilik xder..tepat jam 7.30 malam cik mat balik..Cik mat hepy bila aku n yang len sampai n k'org bagi buah tangan dekat cik mat n family..Malam sudah tiba suasana asrama xsama macam dulu bising dengan paggilan budak2 nak p surau..tp intake baru nie agak diam jgk la..Dalam pukul 8@9 malam aku n yang len p beli nasi yang famous dekat IKBN  nie..lau xmakan akan t'ingat nasi cik arof 2..hehehe..:-) selepas makan nasi cik arof MyLove mesej dekat aku..suke2..die tye sape ag yang nak p Yan esok..


Keesokan Harinya :-
Tepat dalam kul9 pagi ak n yang len p bengkel..bila dapat jumpa lect k'orang sume hepy2 je..Tepat jam 12 tghari kami sume balik n p aloq staq plak (p ronda2 dekat kedah ) tetapi sebalik ye p umah mak mentua..hehehe..mak sayang siap buat makanan dekat k'orang..lepas makan aje k'orang terus p jalan2 n sambut besday sayang dekat "city plaza" time 2 ak dok dekat luar kedai tunggu sayang n uyu beli barang..aku ronda2 je la sb aku xleh dok lame2 dekat kedai cpt boring..


Tibanya..:-
Aku,bob n azie dah plan untuk meraikan Besday sayang sekali dengan uyu..So, azie n Bob yang p beli kek dekat d'orang..
Masanya telah tiba...Hepy Besday MyLove n Uyu...Sayang hepy sangat2 bila aku sambut besday die yang ke-2..hehehe...
Yang penting sekali sayang suap kek dekat aku..hehehe..i like sayang...


 PERSIAPAN HARI JADI....
 Ready Go..!!!!
 My Sweet Cake...Hepy Besday Sayang...!!!!
 Tengok dekat Ayang ek...!!!!
 Aksi potong Cake..Yammmy..Yammmy..
 Potong Kek....!!!!
 KhusyukNya Sayang Tengok Kek 2..heheheh..
 Hah...Suap Jangan Xsuap...hehehehehe...!!!!
 Meh Ayang plak Suap Sayang...!!
 Yammmyyy....Sedap ye orang suap..hehehe..
Azie nie nak jugak daa....hehehe

Hadiah Sayang Untuk Ayang...hehehhe

0 comments: