Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Saturday 21 February 2015

Akhirnya die bakal Imamku..(^_^)


Fuhhhhhh....lame betol xmasuk tulis dalam nie..almaklum bz dengan students dan kerja2 opis nie..kadang2 macam2 berlaku pada hidup kita..kita di uji dengan pelbagai dugaan dengan suka duka..Dengan lafaz alhamdulillah beberapa hari ag aku bakal menjadi bakal tunang orang tu..syukur alhamdulillah akhir ye bunga Tg.Mohamed dipetik oleh orang utara ( Mr.Ket )..

Awak...
saya bersyukur sangat yang awak sentiase ada dengan saya saat kesusahan..gelak tawa..saat saya memerlukan walaupun jauh tapi awak tetap mengembirakan saya n selalu bagi semangat untuk saya..

Awak...
terima kasih jugak 6 thn bersama akhir ye awak pilih saya untuk jadi permaisuri hidup awak..i'allah bakal imamku..

Awak...
Tegur saya jika saya buat salah
Tegur saya jika saya xpandai masak
Tegur saya jika saya buat awak menangis
Tegur saya jika saya kuat cemburu
Tegur saya jika saya xpandai layan awak
Tegur saya jika saya xmemahami awak kerja
tapi...saya nak awak taw yang awak terakhir untuk saya..

Awak...
Dulu awak suke tengok2 saya dalam kelas..
awak suke tukar nama awak n then letak nama depan saya dekat nama awak..awak selalu buat orang gelak tapi saya taw awak try u hibur hati awak..bila saya balik kampung awak mesej saya sampai 1 masa awak lamar saya untuk menerima awak dalam hidup saya..awak curi hati saya..awak jaga hati saya xbagi menangis..awak jaga hubungan kite sampai 6tahun sekali pun xpernah gaduh & semalam awak lamar saya dengan istilah "TUNANG"..

Awak...
Terima kasih jugak awak percaya saya jodoh awak..awak terima saya dengan seandainya..saya terharu dengan penerimaan awak dan sekeluarga..

Awak...
saya terima awak walaupun susah camne sekali pun..tiada kata2 yang boleh mengembira hati kita..saya akan jaga awak sampai bila2..saya percaya awak orang ye..


I'allah 07.03.2015 tarikh keramat untuk kita dan cintaku selamanya..I LOVE U SO MUCH SAYANG..









0 comments: